11.15.2010



ameh här sitter jag och diggar lite spice girls. mmmmmm #sittdansar (haha ser allvarligt ut så här när jag "seriöst dansar oseriöst". så jävla jobbigt att behöva inse.)

har köpt ett par fräsiga fotbeklädnader, så här ser de ut:


har också bott i en frys den här helgen. en frys also known as hull. ba BRRR! it's cold in here! there must be some clovers in the atmosphere. påminde mig så mycket om svärje att jag ville hugga mig själv i fingrarna. asjobbigt. MEN hade så JÄVLA kul!! alltsååå hans mamma lagade helt amejsing mat, väger typ 6 kg mer nu. hehehehehe. så värt. alltså OCH! OCH!!! vi åt sunday roast!!!!! ååååååååååh #mittbrittiskaäventyr2010 så eeengeeeelskttttttt. så gotttt! aaah sen har de en katt som jag typ vill äta upp. jag chillade mä dän trots att hon hade lopporz, alla ba ;C fast jag ba ;D
aaaaaaaaaaaaaaa.

aaaa, aaa menneeeeh. har köpt massa asfint. en minihårtork tex! asos i midt hierta. och det här halsbandi:

fuldt just nu. planen är att jag ska ha sönder det tills det blir snyggt. det kommer bli bra.

åååh sen de örhängena. jag är på!!!

"för en riktig tjur-skalle"

aa ska artsa och craftsa lide också ;) måste ju hålla kulturen inom en levande! :=D ;=D

haha sen är jag normal och köpte ett till nagellack, cuz i ain't got för många REDAN lissom!!! så jävla galet. nej men det mest normala är att jag redan HAR ett. det från barry m dåra. men alltså det är "mint green" - den här är "JADE green". alltså SKILLNADEN!!!! haha nej den är minimal.
nej ni förstår inte.

haha har förresten börjat julishandla redan. har köpt massa störda presenter, ååh kommer bli så fajnt! typ en scratch remover-kräm för bilar till min pappa (åååh så himla ROLIG och INTRÄSANT pressie!! men va gör man? va?? ;)))) haha ja sen kunde jag inte låta bli att köpa ett typ tandläkarset till mig själv... alltså LYCKAN!! tänkte inte fota först, men sen förstod jag hur ledsna ni skulle bli om ni ej fick se. så! här:

alltså seriously jag menar !!!!!! så jävla pepp på tandskrapan. ska skrapa loss all jävla tandsten!!! #överpepp

aaa men de va typ alltt ;))) hur var er helg då???????????

2 kommentarer:

  1. hahaha jag döööör!!! asså vi måste typ ses snart ju!!! VILL HÖRA ALLT! ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej, vart har ni köpt tandläkarsetet?? :)

    SvaraRadera