9.22.2012

W14 // NYA LÄGGAN

har varit fett effektiv o fotat jättemycket i nya lägenheten! säkert för att domna sorgen över att vara arbetslös. ehehhh. menne. KOLLA! =)))
Photobucket
uppför den här trappyn bor vi!
Photobucket
helt kär i räcket?? drömtrappräcket!
Photobucket
gulligt brittiskt golv i trappen/hallen utanför.
Photobucket
gulliga dörren! där bor ja!
Photobucket
läggan!!!!
Photobucket
här är ytterdörren, garderoben, toadörren och lite av sängen.
Photobucket
inuti garderoben. michael har vänster och jag har höger. har inte riktigt packat med mig så himla mycket kläder märker jag ja.
Photobucket
sängen! drömsängen!!! kolla fiiiin. man kan dra ut den så att den blir dubbelt så bred! och så är det jättemycket storage i lådorna under sängen. så är den vit och trä och åååh.
Photobucket
utsikten!!
Photobucket
tjottan. liten men naggande god ;;));;)))
Photobucket
toa.jpg
Photobucket
random läskig knapp? vad är en isolator =////
Photobucket
gullig hylla + gulliga löparskor. älskar att dörren till köket är fönsterdörr.
Photobucket
köket! min bästa ägodel
Photobucket
ena sidan av köket
Photobucket
samt andra. now featuring en micro!!! hallelujah
Photobucket
balkongräcket ! och nu lite olika detaljer:
Photobucket
enda toahyllan.
Photobucket
michaels lella hörna (+ min lampa och vanity mirror)
Photobucket
finlandsalkohol (köpt på butiken ALKO haha) o lite annat rött så där vaaaa.
Photobucket
hyllplan, del 1.
Photobucket
hyllplan, del 2.
Photobucket
lite hatz n things
Photobucket
lite snöflingeslinga @ nite
Photobucket
mina harry potter-salt&peppar-kar!!
Photobucket
samt bästa bästa shotsglasen. idag har jag haft kul på balkongen så imorgon laddar jag upp bilder från den! puss sweetcheeks .

4 kommentarer:

  1. Det ser ju superfint ut! Och vilken praktisk säng, en sån skulle vi behöva i våran etta. Haha vi har fått slänga in saker under sängen för att vi inte har så mycket förvaringsmöjligheter :P

    Jättekul att se hur ni bor nu :)

    SvaraRadera
  2. åh tack för snälla ord! och så mysigt ni har det. jag gillar din blogg!

    SvaraRadera