10.28.2012

hurtig // jobbig

Photobucket Photobucket
SA ju att jag var sporty spice! så här såg jag ut imorse precis innan jag SPRANG i 40 minuter i sjugradigt duggregn (!!!!). var en sån himla löpig löpare idag alltså. SUCKADE HÖGT när barnfamiljer tog upp hela trottoaren och jag inte kom förbi dem!? hahahaha VA?! vem gör ens sånt. njöööt av friska luuufteeen och log mot andra löpare (hahaha). who even am i osv. ps. min rosa vaginaformade vattenflaska?? älskaren.

åååh va tråkigt jag veeet. gör typ ingenting nu. har FYRA (4!!!) jobb samtidigt och dör ca varje kväll då jag kommer hem. om jag orkade skulle jag nog skriva nåt bittert om känslan av att ha en kandidatexamen + praktikerfarenhet + talang och ÄNDÅ inte få jobb inom sektorn man siktar på.... men nu är jag för slutarbetad för att ens kunna det ja. lovar att jag ska försöka göra lite ruligare grejer snaaart så ni kan få se! har massamassa kreativiteeet i kröppa som sprätter och vill bli nåt så det ska jag göra nåt åt. tappa inte tron om mig än osv. pusen

1 kommentar:

  1. Fan vad stylish du är när du tränar! jag brukar se ut ungefär som på gympan i grundskolan, med ful urtvättad t-shirt och byxor utan passform.

    SvaraRadera