4.04.2017

mitt i natten på mobilen II

Fan har slut på minne i telen måste rensa. Gallrat ut dessa mobilanteckningar varsego att beskåda:

Min förbättrade version av en coldplaylåt + känslor i caps lock

En bok jag kommer skriva + när en känner sig tråkig

En dikt jag inte e nöjd med men den kan lika gärna få ligga här (---:

Ett viktigt ord + skrev en dikt ur en fiktiv karaktärs perspektiv

Ett exempel på när jag försöker va kuvl + hur det känns att hänga på tinder

En känsla + några ord som låter mycket fina på engelsk dialekt

En tumblrig tanke + öppet brev till alla killar som tkr de alltid har emotionellt företräde

Och så lite krukpill + något de säger jämt fast det nästan aldrig är sant

Här hittar du Mitt i natten på mobilen I.

8 kommentarer:

  1. fullkomligt älskar det här!! du är så bra!!

    p.s. "nod off" <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. amanda som ej orkar skriva in allt4 april 2017 kl. 21:58

    ahhhhhhhh DU ÄR SÅ BRA

    SvaraRadera
  3. jaaaa detta är helt brille!!!

    SvaraRadera
  4. Shit din poesi alltså. Känner så mycket av det här! Tack för att du delar, tycker du kan printa och hänga dem på stan. Så många små explosioner av känslor genom denna ordsamling.

    SvaraRadera
  5. Du skriver helt fantastiskt. Har på sistone prioriterat bort att läsa böcker men om du skriver en, då hade jag fantamig läst den.

    SvaraRadera
  6. Fantamig jag med

    SvaraRadera